пятница, 4 января 2013 г.

«Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів, підвищення ефективності структурних компонентів уроку засобами активних та інтерактивних технологій»




Етап уроку
Приклади активних і інтерактивних технологій
Організаційний момент
Діалог
Вправа-«криголам»

Перевірка домашнього завдання
Карусель
Метод дослідження
Асоціативний кущ
Інтелектуальна розминка
синквейн
Підготовка до сприйняття нової теми (актуалізація опорних знань)
Діалог
гронування
Робота в парах
Карусель
Робота в малих групах
Спільний проект
Пошук інформації
Коло ідей
Обговорення проблеми в загальному колі
Незакінчені речення
Інсценізація
Проведення конференції
ПРЕС
Займи позицію
Зміни позицію
Дебати
Позначки
Інтелектуальна розминка
Метод дослідження
Стилістичне конструювання
Митниця
Білі плями
Універсальнй опонент
        
Організація сприйняття і осмислення нової інформації(пояснення нового матеріалу)

Діалог
Пошук інформації
Рольова гра
Інсценізація
Драматизація
Проведення конференції
Займи позицію
Зміни позицію
Дискусія
Ґронування
Передбачення
Білі плями
Організація засвоєння інформації чи виконання пізнавальних завдань(формування умінь і навичок)
Робота в парах
Робота в ротаційних трійках
Робота в малих групах
Діалог
Синтез думок
Спільний проект
Коло ідей
Броунівський рух
Мозковий штурм
Дерево рішень
Рольова гра
Драматизація
Проведення конференції
ПРЕС
Нескінчений ланцюжок
Дискусія
Рефлексія
Евристичне спостереження
Метод пізнавальних ігор
Стилістичний експеримент
Спостереження над мовними явищами
Німа дискусія
Узагальнення вивченого й уведення його в систему знань, умінь і навичок, засвоєних раніше
Робота в парах
Робота в ротаційних трійках
Два-чотири-всі разом
Робота в малих групах
Акваріум
Синтез думок
Інсценізація
Спільний проект
Коло ідей
Броунівський рух
Мозковий штурм
Мікрофон, Сірники, Печиво
Незакінчені речення
Дерево рішень
Нескінчений ланцюжок
Дискусія
Дебати
Ґронування
Асоціативний кущ
Сенкан
Рефлексія
Емпатія
Метод пізнавальних ігор
Метод помилок
Стилістичне конструювання
Спостереження над мовними явищами
Робота із зв’язними текстами з урахуванням культурологічних, розвивальних і дидактичних можливостей
Фруктовий сад
Митниця
Мовне порт фоліо
Універсальнй опонент
Дипломатія
Підбиття підсумків
Діалог
Синтез думок
Мікрофон, Сірники, Печиво
Проведення конференції
Рольова гра
Нескінчений ланцюжок
Дискусія
Асоціативний кущ
Сенкан
Рефлексія
Повідомлення домашнього завдання
Пошук інформації
Доповідач-респондент
Випереджальні завдання
Робота із зв’язними текстами з урахуванням культурологічних, розвивальних і дидактичних можливостей


Комментариев нет:

Отправить комментарий